Jobb & nya skor!!!!!!

Idag har jag jobbat hela dagen så nu känner jag mig helt trött och slut i hela kroppen, ganska skön känsla egentligen. Det var en massa varor att plocka upp, hur mycket julkartonger som helst! Så det är helt awesome! Men det har varit rätt lugnt i butiken så vi hann nästan packa upp och prismärka allting, dukitga som vi är! På lunchen tog jag mig en sväng på shoppingcentret, och så kom jag tillbaka med ett par skor från Scorett som jag råkade köpa, det var inte alls meningen! Men det var faktiskt halva priset så dom kostade 399 istället för 799! Passar både till en dag på stan och en kväll på krogen. Efter jobbet åkte jag hem med pappa som ändå var på Erikslund. Nu så har jag precis ätit mat, så nu ska jag ta en varm dusch och sen kolla på någon film, mysigt som bara den. Hoppas alla har haft en bra dag, det har jag! :) Kraam!


Bild på nya skorna, vet inte riktigt vad jag tycker om dom än, tror jag tycker dom är rätt snygga. Och dom är snyggare i verkligheten än på bild.



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0