Ännu ett skojigt inlägg

Jaha jag förstår att ni har saknat mig, eftersom att mina inlägg är så otroligt roliga, eller kanske inte alls. Men jag har tråkigt, så vad gör man inte ;) Har varit hemma hos kussarna nu och druckit kaffe, inte helt fel. Har dessutom busat med världens finaste och snällaste vovve Wilma också, och gosat med bebiskusinen Destiny. Efter en timmes gos och bus åkte jag hem, och nu ska jag väl göra nåt, se någon film eller nåt. Ska lägga mig i skaplig tid, för imorgon förmiddag ska jag möta Jonna på stan, så ska vi till systemet. Åh vad vuxet det lät. "ah, jag ska till systemet imorgon durå?" höhö. Nej meeeeen ja så ska jag passa på att köpa lilte saker. T.ex. en brynskugga till mina bedårande ögonbryn, hehehe .... och så jaa kanske en borste till det också. Sen får det allt vara nog. Och nu ska jag inte sno mer utav er dyrbara tid, godnatt med er ^^




Postat av: Ida

WIlma <3 och Destiny! :D

2011-10-13 @ 20:59:00
Postat av: Elina

ja sötnosarna! :D

2011-10-13 @ 21:00:26
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/
Postat av: Emelie

vilken fin blogg =)

allt bra med dej?

2011-10-14 @ 00:23:43
URL: http://macrofotoo.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0