Farmor och farfar

Idaaag har varit en bra dag tycker jag. Har varit hemma hos farmor och farfar hela eftermiddagen för att fira farmor som fyller pensionär idag, grattis världens bästa farmor! Så det blev en massa god mat och fika där, underbart. Alltid lika mysigt att hälsa på farmor och farfar! Vi kom iallafall hem för ett tag sen, och jag har bara suttit här vid datorn och kikat runt lite och lyssnat på bra musik! Känner mig rätt trött så jag ska nog snart sätta på någon mysig film och gå och lägga mig. Kanske blir någon julkalender, det brukar bli så haha. Tönt. Ne men jag skriver väl imorgon, har inte så mycket att skriva just nu, mer än att jag har haft en supermysig söndag! Kram! :)


snygg suddig bild från idag .. WIE


Postat av: tua

jävla ankmun!

2011-10-10 @ 00:08:03
Postat av: Elina

haha hej mogen person. tack för att du bidrog med en kommentar. jaa minen är så sjukt seriös, det är sådär jag ser ut när jag ler normalt, inte alls tillgjord min ;) freak.

2011-10-10 @ 00:10:05
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/
Postat av: Nicolinafoto

Sv: Tack så jättemycket, vad glad jag blir! :) Jag håller på att utbilda mig till fotograf, går sista året på gymnasiet just nu! :)

2011-10-15 @ 10:42:59
URL: http://nicolinasfoto.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0