Fix&trix

Idag är bästa dagen på veckan, nämligen fredag! Jag älsar verkligen fredagar, för då har man hela helgen framför sig! Okej jag gör inte så mycket i veckorna heller, men det är ändå speciellt när det är helg! Och det är inte vilken fredag som helst, utan ikväll blir det partaj hos Tua som fyller stor tjej på söndag, nämligen 20! Så det blir att fira henne ikväll, med en utgång på det! Kommer nog bli en awesome kväll! Har äntligen efter mycket om och men kommit på vad jag ska ha på mig ikväll, och det blir ett par höga svarta jeans och min nya blus från Monki som jag älskar.

Om en stund kommer Jonna och Linnea och hämtar upp mig så sa vi till systemet och handla lite inför kvällen, och sen så ska jag till stan för att uträtta lite ärenden, och så ska storasyster på Kicks hjälpa mig lite att få till ögonskuggan perfekt! :) Kanske blir några lösfransar också, vem vet ;) Tror iallafall att kvällen kommer bli superskoj, hoppas att ni också får en rolig fredagkväll! :D PUSS!


Tog en snabb bild med digitalkameran, standars inställning och allt haha.
Och ögonsminket sitter inte där det ska än ;)


Postat av: Caroline

Jag älskar också fredagar x) Hehe.

Fin blogg föresten! ♥

2011-10-07 @ 23:53:19
URL: http://carrothebest.blogspt.com
Postat av: Sarah

HEJ!



Fin blogg!



Vill du va med på dagens blogg? Gå då in på min blogg och kommentera ;D♥



KRAM!

2011-10-08 @ 11:58:31
URL: http://sarahsfoton.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0