Händelserik dag

Oj vilken händelserik dag det har varit idag, har ju både kollat på tv och spelat the sims ;) Nä det har faktiskt varit en ganska seg dag. Skulle egentligen ner på stan med Jennifer men eftersom att vädret var så tråkigt så struntade vi i det, och åker nog ner imorgon istället. Nu har jag suttit inne i flera dagar utan att gå utanför dörren så nu måste jag ut och hitta på nåt skoj :) Så ja det blir stan imorgon, då får jag ha på mig min nya jacka också hihi älskar den!

Nu på kvällen har jag och Rebecca haft lite mys med Desperate housewives, popcorn och vindruvor. Inte helt fel! Vi har även suttit och pratat massa om julen haha åh vill ha jul nu. Vill ha december, älskar den månaden. När det är julmusik i alla butiker, och julskyltning, och allt annat mysigt som hör till! Snart är det dags att börja köpa julklappar! :D wiiiiie! Nu ska jag spela lite mer the sims, sen sova! ^^ Puss&godnatt!



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0