Samojedvalpar!

Idag har varit en väldigt bra dag so far! Har åkt bil med jonna och hennes familj till Uppsala för att kolla på deras blivande lilla samojedvalp, plus sex st valpar till, plus typ fem vuxna hundar. Det var verkligen just like heaven, åh ville inte åka därifrån! Valparna såg ut som små isbjörnar, ville ta hem alla! Dom hoppade upp på en, slickade/bet i mina händer, sprang runt och jagade varandra osv! Åh längtar tills Jonna får hem sin hundvalp, som för övrigt ska heta Kátla! Jag kommer bo hos jonna hela tiden ungefär haha. Som sagt, har haft en jättemysig dag hittills! Sötaste hundvalparna jag sett i mitt liv. Samojeder<3

Ikväll blir det att åka hem till kusinerna för att fira Elin som fyller 11 år imorgon! Förhoppningsvis finns det en hund där också att gosa med, lilla Wilma. Lär ju kanske duscha innan så hon inte känner massa samojedlukt .. Men iallafall, det ska bli trevligt! :)  Puss & Kram!


Postat av: AMANRA♡

åh jag älskar samojedhundar, så otroligt fina är dom :)

2011-10-02 @ 16:36:49
URL: http://amanras.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0