Spåret med lillasyster

Oj vad hurtig man har blivit då, idag var tredje dagen i rad med långpromenad, riktigt härligt. Blev femman med lillasyster idag, skönt som tusan var det. Dock lite kallt, kanske dags att ta på sig lite varmare kläder nu. Nåväl, det tog iallafall ungefär 50 minuter :)  Nu har jag precis duschat, så himla skönt att ställa sig i en riktigt varm dusch när man nyss har kommit in ifrån kylan ;) Förresten, idag har jag suttit och skrivit upp några nagellack från Essies kollektion som jag vill ha. Min faster ska till New York nästa vecka, så då ska hon få köpa några till mig, eftersom dom kostar mer än hälften så mycket där. Sjukt värt.

Ikväll får vi väl se vad som händer, blir antagligen ett litet besök hemma hos moster och kusinerna, mycket trevlig. Det var allt jag hade att skriva just nu ;) Hejdåå!


fin och inte alls suddig bild från spåret ;)



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0