Stan med Johanna

Idag så har jag träffat Johanna, kul som vanligt. Vi ses så sällan nuförtiden. Förut bodde vi bredvid varandra och träffades i stort sätt varje dag, men nu blir det inte ens en gång i månaden, tråkigt. Men det är alltid lika skoj när vi ses :) Det blev en liten lunch/fika på global living, och sen lite shopping. Jag köpte en jättesöt tröja på VILA, älskar den verkligen! Älskar VILAs kläder, hittar alltid något där! :) Sen så blev det mest att vi gick runt och kikade lite, och sen körde hon hem mig :) Har haft en jättetrevlig stund!

Ikväll blir det lite chillkväll hemma hos Jennifer med henne och Jonna. Det blir lite vindrickande och mat och sånt trevligt. Blir nog mysigt :) Nu ska jag städa lite på mitt rum för det ser ut som ett bombnedslag, icke bra.

Förresten. Igår i Stockholm köpte ju jag en rougeborste, men när jag kom hem insåg jag att jag hade köpt fel. Det finns två och jag var såklart ute efter den andra. Och eftersom jag köpte den på Åhlens på Make up store avdelningen så borde det ju gå att lämna tillbaka den på Åhlens här i Västerås. Så jag gick dit idag, och det var någon ung typ extratjej som jobbade, och hon sa att hon inte kunde ta emot den för att dom inte har make up store. Men hallå .. på Kicks tar vi emot om någon vill lämna tillbaka Make up store produkter, om dom har beställt genom Kicks.se så vad är det för fasoner ;o Så ska gå dit en annan dag och prata med någon lite mer erfaren person ;ooo

PUSS



ok dålig bild, den ser inte ens ut så som den ser ut på bilden. det är en tröja som är liksom breeeed, för att den ska vara bred. ser ut som att jag är större än vad jag är, på den bilden haha, men ja det är tröjans fel. snygg är den iallafall ;)<3

Postat av: Linnea

Söt tröja. :)

2011-10-01 @ 16:00:56
URL: http://enhestig.blogg.se/
Postat av: mahdis

jag skulle uppskatta om du kunde rösta på min omröstning på min blogg:)

skicka en kommentar om du har gjort det och plötsligt så följer jag din blogg på bloglovin:)

söt tröja förrensten

2011-10-02 @ 11:42:27
URL: http://mahdiskavakeby.bloggplatsen.se

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0