O.P.I.

Idag har jag ju som sagt jobbat på Centra hela dagen. Det var inte så jättemycket folk, men en del iallafall :) Innan jag slutade köpte jag förresten ett jättefint nagellack från O.P.I´s höstkollektion, så det har jag målat på nu, skitsnyggt till hösten! Sen så har jag kollat lite på True talent och lite på Idol, och nu ska jag väl snart lägga mig i sängen och kolla på Vänner. Imorgon är jag ledig så då får vi väl se vad dagen har att bjuda på!

Förresten så har det varit jättestormigt här idag, det är väl den där orkanen Kattja eller vad den heter, som är i farten. Är iallafall glad att vi slipper strömavbrott som det har blivit i andra delar av landet. Skönt alltså. Nej nu ska jag som sagt göra mig iordning och lägga mig och kolla på vänner! ^^ Pusspuss!



Nagellacket jag köpte! :) O.P.I´s höstkollektion, färgen T25


Postat av: oliviabjurstrom

hej! jättefin blogg och söt var du också! följa varandra via bloglovin? :)

2011-09-14 @ 14:08:23
URL: http://oliviabjurstrom.myshowroom.se
Postat av: Neha

Älskar färgen:D

2011-09-16 @ 10:48:58
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0