En dag på Igor.

Idag fick jag som sagt hoppa in och jobba, happy! Så började klockan tio och slutade klockan fem. Hände inte så mycket speciellt idag på Kicks, det var rätt mycket folk och det fanns en del att göra :) 

Nu så har jag kommit hem för ett tag sen, och har nyss ätit mat :) Har börjat dra ner lite på kolhydraterna nu, och jag tänker lära mig att äta gröt! För det ska bli min framtida dagliga frukost, gröt är nyttigt och jag ska lära mig att tycka det är gott! Tänkte börja äta mannagrynsgröt med äppelmos till! :D Haha, så nu vet ni det. Jaha, vad händer ikväll? Jag ska kolla klart på filmen Bridesmaids, den verkade riktigt bra, hann bara se lite mindre än halva igår innan jag somnade, så får fortsätta ikväll. Ska nog lägga mig i tid ikväll, för imorgon ska jag jobba på Centra mellan 10 och 19 :) Wiiie blir så glad när jag får jobba! Förresten längtar jag till Erikslunds shoppingcenter öppnar! Nåväl, har väl inget mer vettigt att skriva, så det får vara allt for now! Pusshejs!


Postat av: johanna ,

Gud vad söt hamster ! :)

2011-09-13 @ 14:39:38
URL: http://johannaevaamanda.blogg.se/
Postat av: sofia

Naw vad söttt :) hur gammal?



Kolla gärna in min blogg och kommentera gärna

2011-09-15 @ 14:27:12
URL: http://soffiia.myshowroom.se

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0