En mysdag med storasyster!

Idag har jag haft en väldigt mysig dag på stan tillsammans med storasyster. Vi började med att ta en varsin latte på espressohouse, och sen blev det att gå runt och kolla i lite butiker. hittade lite saker som jag ska kika på i stockholm imorgon, eftersom jag ska dit och träffa Jonna. Så måste spara shoppande till då! Iallafall sen tog vi en sallad på chicco! Älskar kycklingsalladen där, gudomlig! Sen iallafall så kollade vi lite mer, och så gick jag ner på systemet för att handla alkohol själv för första gången, kände som en enorm frihet! Kassörskan sa grattis till mig också. Tack kassörskan! Haha. Sen så gick jag till Tele2 och köpte en såndär plastgrej att sätta på displayen på min nya älskling. Mobilen. Och så åkte jag heeem!

Ikväll är det kvällsöppet på stan, med lite rabatter och erbjudanden osv, så jag ska ner en sväng med Jennifer, trevligt trevligt. Får väl se om det blir något kap. Har lagt undan en grej på Kicks iallafall! Ska även lämna tillbaka/byta en kofta som jag köpte på VILA här om dagen, som alla fem knappar har ramlat av ifrån .. helt skumt. Har inte ens gjort nåt konstigt, dom har bara hoppat av. Så ska dit och kräva en ny eller nåt.

Har iallafall haft en riktigt mysig dag som sagt ^^ Puss puss.



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0