Godmorgon

Har nyss vaknat, eller rättare sagt blivit väckt av pappa som sa att vi ska åka och hälsa på farmor och farfar, och det tackar man ju inte nej till. Så nu har jag gjort mig iordning lite snabbt och snart bär det av dit. Sen vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på idag, blir antagligen en lugn och skön kväll iallafall :)

Åh det är så mycket som jag behöver köpa nyss just nu, mina pengar kommer ta slut på nolltid. Speicellt med tanke på att jag ska på VIP kvällen på erikslunds shoppingcenter på onsdag där det troligtvis kommer vara massa erbjudanden. Farligt. Behöver massa häst/vinterkläder, wiiie :)


bild från i somras


Postat av: emelie

Tack desamma hörru!

allt bra? :)

2011-09-18 @ 16:54:16
URL: http://emelieojhedens.blogg.se/
Postat av: Jennifer

hihiih häst :D

2011-09-18 @ 17:34:55
Postat av: mysan

Läs gärna mitt nya inlägg om min berättelse! handlar om hur mitt liv har vart i snart ett år, skulle betyda mkt om du gjorde de men förstår om du inte vill <3 tack i förhand! <3 :)

2011-09-18 @ 20:20:26
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0