Grattis Marcus

Grattis Marcus, idag skulle du blivit 21 år om du levde <3

Det blev en spontan övernattning hemma hos Jennifer inatt, mysigt. Kom till henne runt halv två inatt, så kollade vi på Vänner och sen somnade vi. Vaknade väl runt två eller nåt idag. Käkade frukost och gjorde mig iordning lite och sen så cyklade jag hem. Får se vad som händer idag. Min chef ringde iallafall för en stund sen och frågade om jag ville jobba imorgon, och det är klart jag vill :) Men ja idag ska jag nog bara ta det lugnt, och se idol ikväll och sånt!

Hoppas verkligen att mina favoriter Moa och Andreas går vidare i idol ikväll :) Moa är grym! Och jag vill att Andreas ska gå vidare så att han inser hur duktig han är. Det är synd att han har så dåligt självförtroende, han är ju grym på att sjunga! Okej nu har jag inget mer att skriva, skriver nog mer ikväll!


Postat av: Steffie

SV: Den var grym! Men tyvärr så var jag och min kompis inte på så deppigt humör så det var lite svårt att se på den först för vi var så flummiga. Men vi såg om den sen igen och då var den verkligen sorglig! :)

2011-09-20 @ 20:23:02
URL: http://steffies.se
Postat av: Alicja

Sv: Nja jag har sett den några gånger men brukar inte kolla så ofta =) hhih Kramis

2011-09-20 @ 21:40:33
URL: http://sweetaliicja.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0