Hårfärgning!

Idag har varit en bra dag. Började med att åka till Erikslund med Jonna och gå runt där någon timme, och sen satte vi oss och fikade på IKEA fiket, mycket nice. Köpte nästan ingenting idag, duktigt av mig. Det enda jag köpte var ett grått pannband på Kappahl som kostade 45 kr yey.

Sen när jag kom hem så åt jag pizza med min familj, superduper! Eftersom att jag fyller år på söndag så fickm jag välja mat haha och självklart blir det tjockismat, suck. Iallafall sen kom Jonna och Linnea hit en sväng för att jag och Jonna skulle färga våra hår, men istället blev det så att Linnea färgade håret på oss båda hehu! Så blev det lite prat och sånt och nu så har dom nyss åkt hem! Nu tänker jag gå och lägga mig, imorgon blir en stressig dag!

Först ska jag städa mitt rum, sen hjälpa mamma att städa huset lite, sen ska jag ta bussen hem till Emelie och bli sminkad, sen ska jag hem och fixa resten, byta om och allt detdär, och laga mat och sen kommer mina kära vänner hit på förfest, asnice! :D Iallfall .. läggdags nu, puss&godnatt :*


det blev denna färg, och jag är nöjd! :D



Postat av: Lisa

Nej, vad kul att du fyller år -- grattis i förskott! :D



sv. Tack :)

2011-09-24 @ 01:09:15
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: daniella:)

Fin blogg! Allt bra?:D

2011-09-24 @ 08:58:20
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0