Kvällen igår.

Igår började jag dagen med att åka ner på stan med Jonna som sagt och shoppa lite. Sen kom hon hem till mig senare så fixade vi oss lite tillsammans och så gick vi hem till Jennifer där Linnea också var. Vi förfestade lite och sen tog vi bussen till stan. Alla utom trötta Jonna som åkte hem istället, tråkigt :/ Men iallafall så kom vi in på Pluto, dansade lite, träffade lite folk och hade trevligt! Vid halv tre så gick vi ut, och så åkte vi hem. Ungefär så var kvällen, men den var mycket trevligt. Hände en del oväntade saker .. och jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Men skit samma, kul hade jag! :)

Tänker aldrig mer dricka sprit kan jag ju tala om, natten har varit hemsk. Ska hålla mig till mina cider i fortsättningen! Idag händer nog inte så mycket, ska baaara ta det lugnt, skönt som bara den. Får se om jag orkar skriva nåt mer idag!  ^^ Pusspuss



Det här är ungefär vad jag skulle behöva just nu.



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0