Kvällens planer

Ikväll har jag en enda stor plan - kulturnatten. Först ska jag ner och äta med Jasmine, och sen ska vi antagligen träffa Jennifer och Jonna också, lite senare så det blir nog mysigt. Blir väl att gå runt lite på den där lilla "marknaden" vid slottet, och sen ska vi kolla på Jonas teater, på Västeråsteatern, skojigt! Älskar teater hihi. Saknar faktiskt lite att gå i teater .. Men iallafall! Nu ska jag väl börja fixa mig litegran! Kommer skriva mer senare, så ni kommer inte undan! Hihi puss!


Åh min concealer från Clinique har tagit slut idag, så jag måste köpa en ny. Då funderar jag på att köpa Helena Rubinstein, den är fantastiskt bra, men så kostar den 325 kronor också, ganska saftigt haha hatar det ordet. Ne men det är väl värt det, för den räcker ju i ungefär tusen år också. Okej ni kanske inte är så intresserade. Hejdå!


Postat av: Minna

sv: jag använder sånt där klet/kladd/kludd (kär barn har många namn) som man hade i skolan, det är typ grå/blått och ja, kletigt haha ^^. och de jag sätter fast dem på är en "orange stick" en sådan som man trycker ned nagelbanden med :)

Kram

2011-09-17 @ 16:07:17
URL: http://www.kindaloveyou.com/
Postat av: ebba

sv: åh tack så mycket, vad gullig du är :D den är ifrån topshop :)

2011-09-17 @ 16:20:02
URL: http://ebbasvis.blogg.se/
Postat av: Frida

Svar: Jag tycker nog samma sak som dig om filmen :) Fast det jag verkligen inte gillar med många svenska sådana filmer är att det är så överdrivet, t.ex. när irene drar upp vapnet och skriker "polis,stanna upp med händerna" Det låter så overkligt elr vad man ska säga. Annars är den väldigt bra :D

2011-09-17 @ 17:17:59
URL: http://fridamariadrougge.blogg.se/
Postat av: Frida

Svar- :) Jag ska till en kompis och sova där. Vi får se vad som händer då blir väl mycket skratt iaf (hoppas jag , hehe) Själv? :D

2011-09-17 @ 17:23:44
URL: http://fridamariadrougge.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0