woho

Kvällen igår var lyckad. Var på förfest hemma hos Nichlas med trevligt folk, körde lite drinklekar, och såntdär, och sen senare så blev det Pluto! :) Skor var det, men blev rätt trött efter ett tag, så jag, Jennifer och Susanna drog därifrån runt ett, gick och käkade och sen var jag väl hemma runt två. Deckade direkt haha. Vaknade dock mitt i natten av världens magknip. Gjorde så ont att jag ville gråta ;o Sen somnade jag om igen!

Nu har jag precis duschat och gjort mig iordning och om ett tag ska vi hem till min kusin som fyller 17, eller hon fyllde i tisdags men vi ska fira henne idag. Skulle egentligen vilja stanna hemma hela dagen, känner mig så seeeg, men klart man följer med :) Nåväääl nu ska jag väl fixa klart håret, skriver väl mer senare! ^^




Postat av: Denise och Malla ♥

haha okejj! , jo allt är bara bra med oss :)



gjort idag då? :)

2011-09-04 @ 19:43:42
URL: http://denisemalla.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0