Vänner

Idag har det inte hänt mycket alltså. Har bara legat i sängen och kollat på Vänner hela dagen nästan. Har upptäckt den serien nu haha. Har väl sett nåt enstaka avsnitt förut, men det är först nu jag har börjat kolla på det ordentligt. Har börjat från första säsongen, askul serie ju! Borde ha börjat kolla mycket tidigare. Förutom det så har jag väl inte gjort så mycket, har precis duschat och tvättat håret, skönt! Älskar min nya duschcreme, den doftar gudomligt haha ;) Snart ska jag väl gå och lägga mig så jag kommer upp imorgon, ska jobba hela dagen lång. Elle ja, jag börjar klockan elva och slutar sju :) Skojigt, mycket roligare än att sitta hemma och göra nada. Nu ska jag lägga mig och fortsätta kolla på Vänner, cya!

Känner mig ganska avundsjuk på min vän Jonna som ska skaffa en Samojed valp! Hon har dock sagt att jag ska få följa med till kenneln och träffa små valparna någon gång snart, så jag känner mig glad. Tänk att få träffa massa små Samojedisar!


Min nagellacksamling



Postat av: Adine

Vilken fin samling! :D

2011-09-15 @ 06:51:04
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/
Postat av: Amanda Bianca Rydenhov

Hejhej ! Den underbara klänningen är ifrån nelly.com, billig var den också, 199:- rea. Haha så passa på vet jag :D Kram.

2011-09-15 @ 09:03:02
URL: http://arydenhov.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0