Grattis Snäckan!

Idag är det en väldigt speciell dag, för lillasyster fyller 19 år! Var tar åren vägen? Vi var in till henne med presenter imorse, och sen var det bara för mig att ta bussen till jobbet och jobba mellan elva och sju. Det har varit hur lugnt som helst i butiken idag. Nu på kvällen har jag bara tagit det lugnt och kollat på Biggest loser med mamma och Rebecca, och haft det mysigt! :) Nu har jag precis målat naglarna, och snart ska jag göra mig iordning och gå och lägga mig under täcket och kolla på tv tills jag somnar. Ska jobba imorgon också wiiiiie! :) Hoppas alla har haft en bra torsdag!

Och Rebecca hoppas du har haft en fin födelsedag, sen blir det ju mer kalas i helgen;) älskar dig jättemassvis! <3


Postat av: felicia

vilken fin bild sötnos:)

2012-02-01 @ 11:58:46
URL: http://fuckuandpayme.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0