Happy new year

Jag vet att jag är lite efter(bliven) men jag har faktiskt haft fullt upp! Hade en fantastiskt rolig nyårskväll med dom bästa vännerna. Förfest hemma hos Jasmine med runt 15 brudar, skojigt! Det blev singstar och andra trevligheter! Och så blev det torget vid tolvslaget såklart, mycket trevligt kan jag ta och tala om ;) Sen träffade vi Pontus, Politi och några och drog till en fest, som vi blev utslängda ifrån. Eller man kan nog inte ens kalla det fest .. tråkigt var det iallafall. Så vi drog hem till Jasmine och hade lite efterfest .... haha! Sen sov jag och Snäckan kvar där. Som sagt, mycket rolig kväll! :)

Idag så har jag jobbat hela dagen, och det har nog varit lugnaste dagen på länge måste jag säga. Vi fick varor, så man har ju iallafall haft saker att göra nästan hela dagen. Var tvungen att handla också såklart innan jag åkte hem. Köpte Revita Lash (var bara tvungen, min syster har fått sjukt långa fylliga fransar av den) och ett supersnyggt nagellack från Chanel. Hade presentkort, så det blev billigt och bra ;) Juste köpt lösögonfransar också. Men det är 2 för 99 kr, så då måste man ju nästan ;) Nu tänker jag se film eller nåt ... eller kanske ta ett bad. Ha det bra kram! :)



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0