Morgonpromenad check

Idag var klockan ställd på klockan tio! Gick bara upp och klädde på mig, och sen tog jag och mamma en rask promenad! Vi gick till Konsum och hämtade ut min blus som jag har beställt och sen gick vi hem, det blev ungefär en timme så det var ju bra! När jag kom hem provade jag blusen och den var för stor, så får skicka tillbaka den och beställa en mindre. Drygt, men ska ju ändå inte ha den förrän i sommar så. Sen så blev det brunch med familjen, myspys!

Nu sitter jag och fixar mig lite eftersom att jag ska ner på stan med Jasmine en sväng. Vi ska till systemet, och så ska jag till Tele2 och lämna in min mobil på lagning, eftersom att min kameralins har snurrat, så alla bilder bli upp&ner ... så nu kommer jag få lov att klara mig utan min älskling i några veckor. Sen ska jag iallafall hem och fixa mig, så blir det lite chillfesta ikväll! Kram på er!

hej frukosten


Postat av: Tele2

Hej Elina,



VI hoppas att din telefon blir lagad så snart som möjligt så du snart har den tillbaka. Hör gärna av dig om du har frågor under servicens gång.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2012-01-16 @ 14:32:32

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0