Sveriges mästerkock

Ligger just nu i min säng och kollar på Sveriges mästerkock haha älskar verkligen den programmet, vet inte varför. För egentligen är jag inte sådär jätteintresserad av matlagning och sånt, men det är skoj ändå ^^ Har iallafall jobbat hela dagen idag, och det har verkligen varit hur lugnt som helst, nästan lite segt! Juste vi hade lite tjuvar i butiken också, mindre skoj! Skitungar. På lunchen gick jag och köpte ett par sprillans nya gympa skor, behövdes verkligen! WIIE :)

När jag kom hem blev det självklart Biggest loser Sverige med mamma och Rebecca, riktigt bra och inspirerande program. Tycker det är så kul att se hur mycket personerna förändras och hur glada dom blir osv hihi! :)

Hade nog inte så mycket mer att skriva nu, måste sova för imorgon ska jag och mamma gå en morgonpromenad


Mina vackra nya gympaskor ^^


Postat av: Jasmine

Shit va snygga skor du Elina ;)

2012-01-13 @ 14:08:10

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0