Träning följt av partaj

Här sitter man då i sin nya träningsoutfit och ska snart bege sig till gymmet och träffa Jasmine och Jennifer. Har inte gymmat på ett tag nu pga supermycket jobb i november och december, så har helt enkelt inte haft ork. Men nu jäklar sätter vi igång igen ;)  Tror det får bli en timme på crossen idag, härligt! När jag kommer hem är det bara att hoppa in i duschen och tvätta håret, sen sätta igång med maken! (och nej jag har ingen man, utan jag menar förstås sminket, duh) Tyckte det kändes lite tufft att skriva maken istället för sminket. Men jag är ju rätt tuff av mig så. IRONISK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Iallafall sen så blir det lite avskedsfest hemma hos Jennipenni eftersom att hon snart flyttar till gbg! Så det blir mat och sen krogis, troligtvis Pluto. Men nu har jag inte tid med det här längre! Hejdå!

jag kan inte bestämma vilka fransar jag ska ha ikväll!!!!!!


Postat av: Becca

Hej! Jag har dagens bloggtävling och skulle vara jätteroligt om du var med:)Isåfall är det bara att anmäla sig här: http://rebeccahnilsson.blogg.se/2012/january/dagens-blogg.html#comment :)

2012-01-04 @ 11:24:58
URL: http://rebeccahnilsson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0