Teori-plugg

Har just nu en liten bensträckare mitt i teori-pluggandet, dvs förflyttar mig från köksbordet till datorn (y). Har ganska jätteont i huvudet och är riktigt trött. På kvällskvisten bestämde jag och mamma oss ganska spontant för att åka till friskis och gå på ett indoor walking pass, och det var faktiskt rätt så kul. Det är att man kör crosstrainer fast i grupp, typ som spinning. Rätt så bra avslut på dagen. Nu ska jag plugga lite mer, och sen ska jag fixa med volume master i mitt hår så jag slipper göra det imorgon bitti innan jobbet hihu. Nej hörrni det var allt jag hade att komma med for now. Later.


Postat av: Challizz

ååååh det där saknar jag INTE!!
jag hade jätteproblem med teorin men klarade uppkörningen på första försöket.
lycka till med allt teoriplugg!

2012-07-28 @ 18:39:02
URL: http://challizz.blogg.se
Postat av: Päronsplitt

Blogga rå!

2012-09-30 @ 12:07:20
Postat av: Fanny

fin blogg! bloglovin byte? :)

2012-11-14 @ 15:40:02
URL: http://sennebyfanny.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0