Körlektion + stan

Idag har jag kört bil igen, åh det är så kul! Körde på ett lugnt område idag för första gången, har bara kört på parkeringar innan! Så idag fick jag verkligen prova på att svänga, möta bilar, ha bilar bakom mig, köpa i uppförsbackar, nedförsbackar och såntdär! Superroligt var det verkligen, det är kul när det är framåt! Hade dock svårt att hålla mig på rätt sida, haha rätt som det var så låg jag i mitten av vägen .. kanske inte så smidigt om man möter en bil, eller? Men det är så mycket annat att hålla reda på, plus att man sitter och spänner sig, blev livrädd såfort jag fick syn på en annan bil typ. Nåväl, ritkigt skoj var det som sagt!

Efteråt blev det en lunch på stan med semlan, på chicco som vanligt. En kycklingsallad utan pasta för min del, som vanligt! Och efter det blev det en liten sväng på stan. Var in och kollade på min portfölj-wera-väska som jag bara måste köpa när lönen (och förhoppningsvis ett par åhlens-kuponger) kommer! Sjukt snygg väska alltså! Och så köpte en jag tröja på Gina tricot. Ikväll händer inte så mycket, ska plugga teori, sen kanske Jonna skulle komma över en sväng och ta ett glas vin. Vi får se helt enkelt. Nu ska jag plugga lite. Hoppas alla får en trevlig fredagkväll! Kram på er alla!



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0